poniedziałek, 6 czerwca 2011

Lekko Stronniczy :)

Lekko stronniczy to podcast internetowy, stworzony przez Karola Paciorka i Włodka Markowicza :) chłopaki od poniedziałku do piątku, codziennie o 18.00 gadają na rożne tematy - są tak dobrze zgrani że z tygodnia na tydzień przybywa im coraz więcej widzów/fanów :) aktualnie jest ich już 8453 (a w zasadzie tyle ludzi kliknęło "Lubie to" na facebooku) być może jest więcej ludzi którzy lubią ledkkostronniczych chłopaków :P

Ale do rzeczy w swoim programie Włodek i Karol gadaja o wszystkim i o niczym, nieodłącznym elementem jest oczywiście pani Kasia :) a chłopaki z odcinka na odcinek są coraz lepsi (choć zdarzają im się słabsze odcinki - ale każdy miewa gorsze dni ) wszystkie odcinki możecie oglądać na ich osobistym kanale na http://www.youtube.com/user/lekkostronniczy :) poniżej znajduje się pierwszy wywiad (przynajmniej nagrany) gdzie wyjaśniają czym tak naprawdę jest lekkostronniczy podcast :)



Włodek i Karol biorą również udział w akcji charytatywnej, którą sami promują na rzecz domu małego dziecka w Krakowie - uważam że pomysł mieli fajny by użyć mocy lekko stronniczego podcastu by pomóc innym, wejdźcie na:  http://lekkostronniczy.tv/akcja/ i zobaczcie co możecie zrobić by pomóc w zbiórce pieniędzy :D zobaczcie jeszcze filmik który powinien was przekonać do wzięcia udziału w akcji  :D zachęcam :D

 


podcast Lekko stronniczy powstał w lutym tego roku, pokazała mi go moja starsza siostra która z kolei, czytając blipa Ryfki (szafasztywniary.bligspot.com) dowiedziała się o nich od niej :D ja zaczęłam oglądać ten podcast regularnie od 10 odcinka (dziś był opublikowany o 18.00- 71 odcinek) więc można powiedzieć że jestem prawie od samego początku widzem tego podcastu- i wciąż mówię o nim znajomym :D Ja osobiście ich uwielbiam i w najbliższej przyszłość mam zamiar wejść w posiadanie jednej albo dwóch koszulek: http://lekkostronniczy.cupsell.pl które powstały z myślą o widzach/fanach :) trudno mi powiedzieć który ich odcinek był najlepsze, ale bardzo fajna była składanka która kiedyś zmontowali z najśmieszniejszych kawałków z 40 odcinków, sami zobaczcie:

  

oni są FENOMENALNI (pomimo tego że umarzają że młodzi są głupi :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz