środa, 27 kwietnia 2011

Afroamerykańska...

Od dłuższego czasu podoba mi się w ubiorze minimalizm, proste gładkie ciuchy i do tego jakiś fajny akcent np. w postaci męskich traperów i dredów na głowie :D od dłuższego czasu również zastanawiam się nad Dredami...
tak! nad dredami, szalenie mi się one podobają w dodatku nawiązują do Afryki i muzyki reggae, a te kocham <3 wiecie jakie reggae jest najfajniejsze, nie nasze polskie (chociaż to tez nie jest najgorsze) tylko to reggae typowo Afrykańskie :D może wam tez się spodoba :)








(Gdybyście mieli ochotę wgłębić się również w inne utwory muzyki Putumayo http://www.szczyptaswiata.pl/pol_m_Muzyka-swiata-Putumayo-157.html )

Mam dla was jeszcze dzisiaj kolaż (nie jest jakiś specjalnie wybitny) z rzeczami które mam zamiar nabyć (podobne lub takie same) w najbliższej przyszłości (ale muszę najpierw nazbierać kasę) :D



Tu możecie się lepiej wgłębić w rzeczy z kolażu:
2. Traperki (strasznie mi się takie buty podobają ale nigdzie niema numeru 37)http://ebuty.pl/meskie/buty/trapery-i-trekkingi/semele,piaskowy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz