czwartek, 7 kwietnia 2011

Pojemne i duże - tak! moje wymagania ;)

Torby, uwielbiam mieć je duże, najlepiej na ramie i przez ramie jednocześnie :) nie lubię małych torebek, ponieważ nic mi się do nich nigdy nie mieści, i jakoś dziwnie się czuje z takim malcami :) w mojej torebce znajduje się zawsze mnóstwo rzeczy które mi się nie przydają, ale wole je mieć po rękom na wszelki wypadek :)
Rzadko zdarz mi się wyjść z domu bez torebki lub plecaka i oczywiście wszędzie nosze moją cyfrówkę, MP3 i długopis :) obiór na dziś: kurtka przeciw deszczowa ( miało padać ale jak zwykle gdy jestem przygotowana na deszcz jest piękna słoneczna pogoda ) torba - którą bardzo lubię oraz chusta (prezent od siostry).Wracając do torebek wciąż szukam torebki w której zmieściła bym format A4 i nie była by ona większa ode mnie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz