poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Niepowtarzalna, uwielbiana prze zemnie w 100%

Niesamowita, nie powtarzalna Kobieta. W 100% ją podziwiam - mowa o Martynie Wojciechowskiej :) myślę że każdy z was ją kojarzy, ja osobiście ją uwielbiam. Martyna pisze świetne książki ( polecam !) - co prawda nie przeczytałam wszystkich książek jej autorstwa -ale mam taki zamiar :) Jak ja bym chciała mieć takie życie jak ona !!! ( ha ha ha ha) myślę że nie tylko ja :) dziś mam dla was zdjęcia wyszukane w internecie, oczywiście Martyny :)

PS. Ostatnie 2 zdjęcia są ze spotkania z Martyna Wojciechowską we Wrocławskiej Renomie :D
Ps2. Martyna Wojciechowska ma od 11 kwietnia (czyli równo za tydzień) swój własny program na antena radia ZET (jeśli wygra na stałe zostanie w wiosennej ramówce radia ZET) - ale fajnie :)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz